NW-11 Utställning. NKK - Lilleström, Norge

27 November 2011
Domare/Judge: Legita Zake
Nr: 3627


Öppen klass: Excellent


Kritik:
Correct type and prop. Expr typical enough. Good neck, topline. Well developed body, correct ang. Moves well. Correct Temp.


Jag&Dante, Peter&Pavel


Denna helg visste vi inte om vi skulle åka, vi var redan anmälda men Dantes bästa vän och mitt hjärta somnade in bara någon vecka innan. Så bara några timmar innan som vi senast kunde åka, bestämmde vi oss för att köra hela natten. Så presationen var inte på topp, för någon av oss. Sen tittade jag åt höger inne i ringen och då stog såklart båset med Belgiska Vallhundar... Så det var jätte jobbigt, är nöjd och stolt över min bumbum och det var trevligt att träffa alla och se på alla fina pyrrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0